Nuffnang Ads

Wednesday, April 6, 2011

Bengkel?....

tajuk entry kali ini mempunyai persoalan...banyak betul bengkel dan kursus berkenaan kerja ummi syang berkaitan undang-undang tahun ini..makanya ummi memerlukan satu bengkel yang lari sikit dari tugas hakiki iaitu...
.....

...

...

..

...

..

.

Bengkel MBfPC yang akan diadakan selama 4 hari tetapi tidak berturut-turut (9&10, 16&17hb April)


dah lama ingin join bengkel ini tapi kali ini bernasib baik dipilih untuk turut serta (setelah melalui proses jawab-menjawab soalan hati-ke hati..). rasanya semua kat sini dah tahu ummi terlalu cintakan dunia penyusuan ini. ummi dah buktikan ummi mampu menyusukan afnan selama 2 tahun. inilah masa nya untuk ummi menyumbangkan sesuatu untuk ibu-ibu di luar sana...tanggungjawab sosial jgn dilupakan..bantu membantu, kongsi berkongsi, sokong menyokong. bukan upah yang dipandang tapi lebih kepada kepuasan diri sendiri. tak dapat nak bayangkan apa modul yang akan ummi lalui nanti, nasib baik ada kawan seofis yang turut serta..at least ada rujukan teman mengadu..hehehhe..


penat akan dijangkakan sebab habis 9&10 April bengkel, ummi akan attend bengkel gubalan undang-undang pula di PD dari 11-13 April. rehat 2 hari sambung balik 16&17. moga2 pengorbanan masa ini berbaloi...amin.


doakan ummi dan kawan ummi ini berjaya ye..kalau ada rezeki bolehlah kami realisasikan impian kami untuk anjurkan satu program sokongan ibu ke ibu di ofis kami di bawah anjuran Puspanita. semoga impian kami berdua ini direstui Allah dan dipermudahkan. amin...will update more about this later!

2 comments:

  1. zulie..aku dah tnye org kuat puspanita..kita boleh team work dgn diarg..tp kena buat paper work la..kita kene propose kat biro kesihatan..kira kerjasama dgn diarg laa..kita uruskan psal person yg nak bg talk tu..aku pk nak buat mcm SGM tu je.xpyh formal..tp td diarg kata kena buat dlm dewan tu..huhue..camne ek..aku kalo bleh xnak libatkan blnje yg beso..sbb kita nak wat santai2..sesi soal jawab..kiranya konsep yg lebih dkt dgn ibu2 ni..

    ReplyDelete
  2. aku pun prefer yg informal..kalau buat kat dewan tu formal namanya..sokongan ibu ke ibu ini perlu dekat dengan ibu2..yg tu lebih kepada talk..mungkin nak buat talk tu kita panggil sesapa yg boleh cakap...tapi lebihkan kat group discussion mcm sgm tu...takpe nanti kita bincang lagi...:)

    ReplyDelete