Nuffnang Ads

Friday, March 11, 2011

hadiah untuk buah hati ummi

ish22....sibuk betul lah lately nie..sampai kerja ofis pun terpaksa buat kat rumah..sambil meriba afnan menyusu, ummi sempat juga bukak laptop memerah idea siapkan kerja. yg penting kat ofis boleh settle kan benda lain. kat ofis sekarang sibuk meeting, discussion, bertugas di kaunter kompaun yang akan menghalang ummi untuk terus fokus menyiapkan kerja2 yang bertimbun tu...kali ini ummi bukan nak update pasal itu..tapi ummi nak citer pasal hadiah harijadi untuk hero2 ummi tu...

sampai sekarang ummi lum sempat nak buat majlis harijadi untuk mereka berdua..bila tanya ayah..tunggu bonus katanya..hahahha...sebenarnya masa mencemburui ummi dan ayah..kami jarang dapat spend weekend bersama2..jadinya plan tertunda sehingga hari ini. tapi untuk tidak mengecewakan anak2 ummi, ummi dan ayah mencari hadiah yang sesuai untuk budak berdua ni...kebetulan la ada warehouse sale my dear baru2 ni...so, ummi tak nak lepas peluang untuk dapatkan barang yang murah dari harga asal.

ummi takleh nak update panjang2...tengok je lah gambo nie, mereka berdua sangat suka dengan hadiah ini. zhafran sudah pandai kayuh basikal sendiri walaupun basikal roda tiga. afnan pulak excited naik truck owen (oren) heheh...seronok bila tengok mereka gembira...:)


sayang2 ummi, nanti kalau ada rezeki dan masa, ummi akan buat majlis khas untuk kalian ye..:) mmmuahhsss



1 comment:

  1. owh berbaloi laa pegi warehouse my dear tu ek?? uzzam pun mesti suka kalo dpt truck owen tu... hehe next timelaa bule pegi lagi... ;-)

    nway hepi belated besday utk mereka berdua ek!!! ;-)

    ReplyDelete