Nuffnang Ads

Thursday, December 23, 2010

zhafran dan orientasi...

salam..lamanya tak update kan..heheh sibuk memanjang tapi sekarang nie melapangkan sikit masa untuk update benda2 penting yang berlaku walaupun tak dpat update semua..heheh...selasa depan 28 dis 2010, zhafran akan mula ke sekolah menjalani orientasi sebelum formally belajar ikut sessi januari 2011 nanti. excited okay...ummi dia lak yang terlebih excited...risau jugak nak tengok macam mana zhafran nanti. sibuk mintak beg thomas. ayah sibuk google banyak website..akhirnya jumpa 1..insya-Allah akan ayah usahakan sebelum mula sessi persekolahan..esok boleh mula ukur baju untuk uniform

adik pulak akan mula sekolah 3 jan 2011, di tempat yang sama, cuma bezanya adik tak wajib lagi pakai uniform dan tak perlu orientasi...harap2 sangat mereka ini serasi di sekolah nanti..jgnla teringat2 dengan auntie noly kesayangan mereka ....huuu....rasa sangat bersyukur dan berterima kasih pada noly (kawan ummi masa KISAS), sebab jaga mereka dengan baik, aku tau tak dapat nak aku bayar setiap jasa baik ko jaga anak2 aku, suapkan makan anak2 aku macam apa yang aku buat, duit makan yang ko belanja anak2 aku makan...thanks again. walaupun sekejap ko jaga diorang tapi budak2 ni dah sangat2 sayang kat ko....aku pun sayang kat ko jugak...

zhafran bersama abg aiman "game boy"..

adik, abang dan abang aiman

abang dan adik mandi manda di PD

No comments:

Post a Comment