Nuffnang Ads

Thursday, January 15, 2009

Mana lah ayah nie lambat betul...




Lambat betul lah ayah balik..perut ummi ni dah berkeriuk bunyi...baby dalam perut nie macam lapar jer..tunggu sekejap ye sayang..ummi pun dah lapar jugak nie....kejap lagi mesti ayah balik..tetiba rasa macam masa nak dating dulu..tunggu dengan perut yang lapar...and yang tak bestnye end up dengan marah...ummi ni memang tak boleh tunggu orang..lagi2 tengah lapar..boleh transform jadi singa tau...hehehhehe..takpe sabo sikit lagi sampai la tuh...

memula teringin nak makan domino's pizza, lepas tu terus terpikir tu USA jugak ke...sekarang nie kan zaman boikot memboikot...aku pun tak nak le tak turut serta..kesian aku tengok anak-anak palestin yang comel2 dibom sesuka hati..diorang nie tak ada anak ke sampai hati buat macam tu...aku kalau ada bom dah lama aku kirim kat israel tuh...dengan amerika sekali...hahahha...aku tak de lah duit banyak nak menyumbang..tapi at least aku cuba untuk boikot barangan diorang....sedikit sebanyak aku do something lah tanda aku protes dengan cara giler diorang tuh..kejam dan tak ber hati perut...kekadang aku tengok budak2 palestin tuh sebijik muka zhafran...mentang2 ler aku tengah rindu zhafran ...semua budak aku nampak macam zhafran..huhuuu...

rindunya kat anak ummi sorang tuh..ape lah dia buat sekarang nie ek....eh, meroyan ke aku nie ...rindu bebeno ..tak sabo nak tunggu sabtu nie nak balik peluk cium dia.....huhuu...taip punye taip mana lak most2 aku nie tak balik lagi..aku nak call jap....lain kali aku tulis lagi....

No comments:

Post a Comment